tiistai 21. joulukuuta 2010

anteeks !

joo siis anteeks tosi paljon te kaikki mun blogin rakkaat lukijat, mut mul on ollu ihan tajuttoman paska päivä tänää ni en oo voinu ottaa kuvii. herään aamul ihan mukavasti, meen tekee itelleni teetä ja sitten katon peiliin; mitä huomaankaan? MUN NAAMA ON TÄYNNÄ FINNEJÄ VITTU MÄ EN KESTÄ! 
siis vittu, mä oon käyny vaikka missä kasvohoidoissa et mulle ei tulis enää finnejä käytännössä ollenkaan ja maksanu tuhansia, TUHANSIA euroja niistä! sit viel sen lisäks et mun pitää pitää jotain kommandopipoa päässä et kukaan ei tunnista mua ja ne mun finnit ei näy, niin ku menin alepaan ostaa teetä ja banaaneja niin heti sielt tulee vartija ja ottaa mua olkapääst kiinni ja sit kiljahdan tietty ku se sattuu ku semmone golem vääntää mua kaikil voimil. sit otin vaan pipon pois ja sanoin et ANTEEKS MUT MITÄ VITTUA SÄ KÄHMIT MUA ja läppäsin sitä niin se vaan nauro ja sano anteeks. päätin jättää asian suuhe mut VITTU ens kerralla ku joku vartija (se oli kyl aika söpö) käy muhun käsiks niin mä laitan asian eteenpäin ja lupaan et sen vitun mulkun työpaikka menee alta! no sitku olin saanu ne teet ja banaanit mun käsilaukkuun ja olin menos sporaan niin nään et se spora menee just mun edest enkä mä kerkee mun kengis sipsuttelee sinne nii, ni jouduin olee sil pysäkil VITTU 1,5 MINUUTTIA et seuraava spora tuli, vittu sielhä jäätyy jokane ihminen. eli nyt oon flunssassa ku tulin kipeeks ku jouduin olee ulkona niin pitkään ja mun naama on täynnä finnejä MAHTAVAA !
lupaan tehä hyvän postauksen viimeistään jouluna! moimoi <3

1 kommentti:

  1. voi vitsi täähän on aivan kamalaaa! siis tosipaljon voimii sulle!! mut siis sähän voit blurraa kuvii, eiks nii? :))
    toivottavasti paranet ja postaat taas pian !!

    VastaaPoista