sunnuntai 19. joulukuuta 2010

laihdutuskuuri !


eli täs olis pari kuvaa, mitkä onnistu mun mielest TOSI HYVIN vaik mul onki tänää vähä bad hair day.
siis eilen oli tosi mukava päivä muuten, mut mä söin koko päivän aikana banaanin, puolikkaan leivän (en tykkää reunoist enkä muutenkaa jaksanu kokonaa) ja MELKEEN PUOLIKKAAN PIZZAN (no okei ehk 1/3) eli se on ihan vitusti liikaa ! oli pakko käydä oksentaa kyl sen jälkee ku mä oon niin stressannu tän mun painon kaa ni se ei saa tästä enää yhtää nousta. päätin että joulunakaan en sitten syö jouluherkkuja tai mitään etten mä oikeesti liho ihan ilmalaivan kokoseks vittu. niin ja pete parkkonen on siis mun lempiartisti niin siksi toi paita, mun mielest se on tosi ihana! pete <3 

3 kommenttia:

  1. hei kiitti tosi paljon :> ! tommoset iloset kommentit piristää aina päivää tosi kivasti :)

    VastaaPoista
  2. lisää postauxiaaa !

    ps. ehaaana paeta 8)

    VastaaPoista